Parin viime viikon aikana olen saanut huolestuneita soittoja ja  tekstiviestejä ystäviltäni, että olenko ihan ok. En voi sanoa olleeni ihan ok, mutta kuten tiedätte on se aika vuodesta... Meikkis synkistelee keväisin ja se johtunee ihan vaan päivien pitenemisestä. Valoa=minä en nuku=liian vähän unta=lievä depresio.. . No se on taas tältä keväältä ohi.

Tänään on mieheni ja minun 7. hääpäivä. Menimme naimisiin kaksin, koska ketä muuta se olisi koskenut kuin meitä kahta. Minä ja mieheni olemme ne kaksi ihmistä tässä maailmassa, joille tämä asia merkitsi jotain. tokihan se varmaan merkitsi sukulaisille yms moniakin asioita, mutta meille se oli rakkauden täyttymys. meidän kahden kahdenkeskinen hetki, TAHDON.

Tahdon,
mä tahdon
mä tahdon vain sut
Tahdon enemmän kuin koskaan olen
ketään tahtonut
Mä tahdon,
mä tahdon
mä tahdon sut
koska olen rakastunut

Siinä se kaikki mitä olen tuntenut ja tunnen, edelleen JOKA IKINEN PÄIVÄ!