Loistava aika aloittaa kahvista vieroittaminen... tulossa on parit juhlat. Eikä siinä mitään, jos menisi juhlimaan niihin, mutta kun menee kahvia kaatamaan jne. siinä voi polla hajota. nyt on menossa päivä yksi ja toivon, että kofeiinia saisi laastareina kuten nikotiinia. Jestas että elimistö VAATII sitä. Ja sokeria... tänään olin vielä salliva ja annoin sokeriakin sille. Mutta nyt tuli stoppi. tästä tulee paha olo vain ja se ei ole hyvä se! Kahvin lopettamiseen on kaksi syytä 1. se saa minut levottomaksi ja nukun huonosti. 2. se saa minut syömään herkkuja... Eli tilanne on vähän sama kuin ihmisillä, jotka polttavat vain juodessaan. Minulla sama, kastan vain juodessani kahvia.

siis yritys hyvä ainakin toistaiseksi, mutta välillä ihmettelen voiko kofeiinin puutteesta saada mm. sydämentykytyksiä ja ahdistusta. Koska olen huomannut että tänään on ollut liki paniikkikohtausta koko ajan...ja siihen on auttanut vain syöminen. Toistaiseksi, ensi viikolla se vaihtuu liikkumiseen. toivon sen auttavan.

Päätimme ystäväni kanssa pitää viikottaisen "kokouksen" elämäntaparemontin tiimoilta...mesessä. Tämän viikon teemana meillä on "mistä olen valmis luopumaan". ahdistavaa ajatella, että minun on luovuttava jostain lopullisesti.vaikka tiedän, että se on tehtävä niin silti se pelottaa. Tässä olisi niin turvallista olla: minulla on olemassaoleva keino hallita tunteitani, syöminen. Tosin se tappaa minut. että pakko siitä KÄYTTÄYTYMISMALLISTA on luopua!